Używasz bardzo starej wersji przeglądarki Internet Explorer !

Aby poprawnie wyświetlić stronę zaktualizuj przeglądarkę do najnowszej wersji.

Najbardziej popularne przeglądarki znajdziesz tutaj:

 

IE 8 Internet Explorer Firefox Firefox Opera Opera Safari Safari Google Chrome Google Chrome
Strona główna Kampania outdoorowa
Sprawdź ile zyskujesz, gdy w siebie inwestujesz!

We wrześniu 2013 r. po Łodzi i ościennych miejscowościach jeżdżą tramwaje z reklamą promującą PO KL w ramach kampanii WUP w Łodzi pod hasłem "Sprawdź ile zyskujesz, gdy w siebie inwestujesz!".

...zobacz reklamę na tramwaju
...zobacz reklamę na tramwaju


W 2012 r. zorganizowana została 2-miesięczna (sierpień - wrzesień) kampania promocyjna
WUP w Łodzi pod hasłem "Sprawdź ile zyskujesz, gdy w siebie inwestujesz!" zachęcająca do korzystania z Programu Kapitał Ludzki.

Po raz pierwszy sięgnęliśmy po reklamę masową eksponowaną na zewnątrz czyli tzw. outdoor. Przez 2 miesiące na billboardach w największych miastach województwa oraz na tramwajach i autobusach w Łodzi zachęcaliśmy każdego do odwiedzenia strony internetowej www.pokl.wup.lodz.pl i sprawdzenia ile zyskuje, gdy w siebie inwestuje. Kampania outdoorowa stanowiła uzupełnienie stałych działań promocyjno-informacyjnych WUP w Łodzi prowadzonych m.in. w mediach regionalnych (telewizja, radio, prasa) oraz w internecie.

Zachęcamy do śledzenia naszej kampanii reklamowej w Twoim mieście. 


...zobacz bilboard
...zobacz reklamę na autobusie
...zobacz reklamę na tramwaju